Gyvenimo tikslai ir grožio paieškos


Man visada buvo įdomu kodėl mokykloje mūsų nemoko ugdyti savęs. Man prireikė 20 metų suprasti, kad kartais užtenka tiesiog nuspręsti būti laimingai, kad tokia taptum. Tikra tiesa, kad tai kokį pasaulį matome priklauso nuo to kaip į jį žiūrime. Žinoma, yra dieną, kai niekas negali praskaidrinti nuotaikos, kai viskas krenta iš rankų, tačiau tokios dienos būna ne visada. Nesakysiu, kad labai lengva visada būti laimingai. Tikrai ne. Kartais viskas ko nori tai bambėti ir rėkti ant kiekvieno sutikto žmogaus. Turiu pripažinti, kad šiandien viena tų dieną ir vis tiek stengiuosi atrasti vidinę ramybę. Stengiuosi valdyti kaip reaguoju į situaciją. Nenoriu gadinti santykių su žmonėmis, kurie mane supa vien dėl to, kad komoda suspaudė mano nagą.
Šiuo metu mokausi įžvelgti grožį, kuris mane supa. Neseniai persikraustėme ir namie visiškas chaosas. Daiktai dar neturi savo vietos, trūksta baldų. Tokia aplinka sukuria tam tikrą chaosą ir viduje, todėl stengiuosi sutelkti dėmesį į tokius dalykus kaip šį rytą ant palangės  pražydusį narcizą. Šventai tikiu, kad mūsų mintys formuoja mūsų realybę, todėl pirmiausia valytis reikia pradėti iš vidaus.



Nuotraukos iš asmeninio archyvo.

Komentarai